Där låg jag i regnet!

(null)

Kom hem från jobbet igår, la mig i solstolen, lyssna på poddar, bada flera gånger, njöt! 
Sen slog min trötthet in så jag la mig i loungesoffan, liten filt och somna tvärt! 
Där låg jag, och plötsligt börja det störtregna! 
Why?? Det var strålande sol för 10 min sen! Snabba växlingar här! 
Så for upp, fick snabbt slänga in tvätten som
hängde ute, in med dynorna! 
Härligt uppvaknande det där! NOT! 
(null)

Baka två knäckiga rabarberpajer, nu ska de frysas in för att ta fram vid besök! 

Hitta så fina underlägg på ICA Maxi igår! Var halva priset, 25kr/st så då kunde jag inte låta bli! 
(null)

Planera lite inköp hos Oriflame med prover, så snart blir det litet skönhetsparty här hemma! 

Igår fick jag mycket gjort så jag har nu även fixat teorin till Grönt kort!! Wiii! Så nu är det bara uppspelet kvar! 
Så det får min raring och jag boka tid för snart! 
(null)

Idag bävar jag lite inför jobbdagen! Min kollega i receptionen är ledig! 
Så må det bli väldigt lugnt!
Det är ofta massa saker man måste göra samtidigt, hålla koll på och samtidigt bli avbruten hela tiden. 
Den bollen är inte kul! 
Men gör mitt bästa som jag alltid gör! 
(null)

Köpte så läckra nagellack igår! Denna sköna blåa var en utav dem. 
Den andra får ni se så småningom! 
P&k annki 

Kommentera här: