Beauty, olivträd, yes i tvättmaskin??

(null)

Mina härliga skönhetsprodukter jag beställde! Älskar att fylla på mitt förråd med produkter bara för mig! Lyx! 
Fr vänster så är det:
Hair and body oil- nu början kylan komma och med det torkar både hår och hud ut! Törstar efter fukt o då är det perfekt med lite fet olja som bara matar huden med det! Och som
luktar såå gott! 

Torrschampo- alla vet att man inte ska tvätta håret för ofta! Men vem vill se ofräsch ut i håret! Denna gör håret fräscht och luktar nytvättat! 

Softcaress- handsprit och handcream, perfekt i dessa tider! 

Porrengörare- nu ska de äckliga porerna bort i ansiktet, ett bra hjälpmedel då det är sprider bakterier att använda naglar! 

Rakhyvlar- ja, går alltid åt! 

(null)

O vad hände här!!!?? 
Satte på en maskin tvätt och blev på allvarligt orolig! Allt skum!! 
Hade inte mycket tvättmedel i och tvätta två små mattor! Har nån fifflat med yes diskmedel? 
Som tur var höll det sig i tvättmaskinen! 

Jag vill ha goda, lättbakade bars! Hitta detta tipset! 
Så smart o låter jättesmarrigt! 
Så detta ska jag göra! Och så nyttigt som möjligt! 

(null)

Rädd jag haft ihjäl mitt olivträd! Ställde in det för jag tänkte bra snäll så det skulle slippa frysa i vinter! Bad choice! 
De vill ha svalt o ljust på vintern! Nu har den tappat alla blad!  
Så nu har jag slängt ut den på verandan med tak. Där får den svalt o ljus. Men får inte bli för kallt för den med frost så funderar på att slänga in den i vårt lilla växthus med ett lakan över sig, hitta ett tips med det! Så håll tummarna den klarar sig nu över vintern! 

(null)

Idag är det lördag, skönt o få ligga och dra sig i sängen! 
Blir nog en promis el besök på gymet, kors i alla tak!! 
Sen vill jag jobba lite, och vid 16 är vi bortbjudna till Andreas syster med familj tillsammans med resten av la familia! 
Igår hade jag faktiskt energi kvar efter veckan och städa hela huset när jag kom hem! Så det är fräscht o fint o bara kan njutas nu! 
Fortsatte rensa lite jobbmail också... minskar sakta men säkert! 
Vid 22 slockna vi på soffan, tätt, varmt o så mysigt min älskling o jag!  Sover bäst då! 

Lite frulledax nu! 
Vad ska ni göra idag? 

//Annki 


Kommentera här: