Jag är ledig, varför kan jag inte sova!!

(null)

Hallå, jag behöver inte vakna 5.30 idag, men visst gör jag det ändå! 
Jaja jag kanske kan somna om! 
Jobbdag igår, så mycket att göra! Fick slänga mig iväg när min dag var slut, annars kunde jag nog varit kvar bra länge till, besök, telefon, mail, massa papper på bordet! 
For till Jysk och köpte ett litet bord till solsängarna. 
Matcha snyggt! 

(null)

Städa av på verandan och möblera om lite. Nu blev det trivsamt! 
(null)

Nya dynor, målade möbler, nya tallriksunderlägg! 
Ljust o fräscht! 

(null)

Denna stol ska bort men får stå där innan vi vet vad vi vill ha! Tänker inte köpa massa innan vi har planen klar! 
Får stå ut med lite fult tills dess! 
Mycket kvar o fixa innan det är klart! 

(null)

Dessa läckra färgerna på nagellack köpte jag häromdagen! 
Så snygga till sommaren! 
Nu ska jag prova att somna om! 
P&k annki 

Kommentera här: