Jag skäms för framsidan!

(null)

Knappt jag vågar o vill lägga ut bilden! 
Det är så hemskt! 
Nu har vi haft så ett tag då vi fokuserat helt på baksidan, verandan, poolen, trädgårdsland,  gräsmatta och då hamna allt annat i skymundan! 
Men nu ska o måste vi fixa detta förfallna, hemska vidriga del av trädgården! 
Tur jag har en bild i huvudet hur fint det kommer bli, annars hade jag brutit ihop. 
Känns ändå bra att baksidan bara blir bättre o bättre, även fast det är lite fix kvar. Men det känns ingen panik med! 
Nu trivs vi o börjar bli snyggt där med gräs som  börjat komma upp. 
(null)

Jag fynda även en fin korg på loppisen "Upphämtning" för 10kr! Så nu har jag målat den vit så ska vi ha den i sovrummet och lägga överkast och kuddar i om kvällarna. Slipper det ligga på golvet som jag stör mig på. 

(null)

Krävs stor korg då vi har stort, tungt överkast o många kuddar! 
Hade tänkt köpa ny korg men galet så dyra de är! En stor korg kostar en 500-800kr! 
Bättre med 10 härliga kronor! 
Så nu ska jag upp och slänga överkastet i den och gå o lägga mig bredvid min bästa älskling! 
Sov gött! 
P&k annki 

Kommentera här: