Nu är jag inte rolig!

(null)

Vill aldrig detta väder ska ta slut!
Är ute nästan hela dagen efter jobbet! 
Vill dra ut allt från sommaren! Så jag kan sitta där i höstrusket och njuta med tända ljus sen! 
O att få säga att det var en rätt underbara sommar trots allt! 
(null)

Funderar på om vi skulle kunna måla trallen klart nu innan sommaren är slut! Den borde torkat bra. 
Vi får fundera lite till men det kommer göra sån skillnad o bli så himla snyggt! 

(null)

Ska piffa till lite mer vid loungemöblerna, nya kuddar, filtar, snyggare på bordet! 
Men där ligger jag gärna på kvällarna och läser min bok med en filt! 
(null)

Min vackra Smillan! 

Usch nu är jag inte rolig på jobbet! 
Hinner inte med hälften mot vad jag vill, stressigt, ingen ordning än efter vår ombyggnation, känner mig så maktlös o då blir jag inte rolig! 
Jag märker själv hur lättirriterad jag är! 
O det vill jag inte vara, det är inte jag! 
Så idag får jag be min kollega om
ursäkt! 
Jag slutar om 2,5 v och jag har mycket kvar o göra! 
Hur ska jag hinna? 
Gillart inte! 
Men andas, lugnt o sansat! 
Snart börjar nya utmaningar, inte samma stress, styra mer själv, positivitet! 
Längtar! 
Men kommer självklart sakna mina gulliga kollegor! 
(null)

Förlåt Jessica och Anton för vår fönstertittande odrägliga katt! 
Tjing! //Annki 

Kommentera här: