Poolbad, besök, fick tårta, utslagen katt och stolt sambo!

(null)

Yes, sommar!! Nu pratar vi!! 
Det är så här det ska va! 
NU gnäller jag inte! 
Gårdagen bjöd på besök av en så söt o snäll gullunge, Ella med familj! 
Var så sött när hon plaska runt i poolen! 
Min käre sambo kom hem, o jag är så stolt över han! 
Varför... det skriver jag sen! 
(null)

 Vi har så goa grannar överallt här! 
Och igår kom Monika och Torsten över med så god tårta som tack för hjälpen då jag klippt deras gräsmatta några gånger!
Supersmarrig var den! Chokladbottnar med blåbärsmousse! 
Så jag bättrar på min fettdiet! 
Hmm snart börjar träningssäsongen! 
(null)

Igår blev det hur många bad som helst och många härliga stunder i solsängen! 
Vissa låg över, andra under sängen! 
Snacka om att Smillan myser! 
Idag väntas ännu en härlig dag! 
Så nu ska jag upp ur sängen o njuta! 
På med bikinin, skön musik, ner med poolstegen! 
Jag är redo! 
P&k annki 

Kommentera här: