Tung söndag! Men skördedags!

(null)

Finns inget bättre än att få skörda från sitt alldeles egna land! 
Potatis, lök, rabarber, morötter, rädisor! Inget bekämpningsmedel, inga gifter! 
Smakar så gott då! 
(null)

(null)

Hade ni en bra dag igår? 
Jag var helt slut i mitt huvud! 
Efter över en vecka med två små gulliga men ack så livliga, högljudda barn så skriker min hjärna! 
Den är helt slut! Av all aktivitet, av alla ständiga ljud. 
Så igår mådde jag inge vidare! 
Hur får ni era barn lugna? 
Bara varva ner, andas? 
Jag försöker hitta lugn, sätter mig o rensar ogräs, men igår gick det inte! 
Kan ni också uppleva så el är det min smått trötta hjärna? 
(null)

Igår kväll kom iaf min älskade håriga "bebis" o la sig hos mig! Precis som hon kände att hon ville lugna mig, att jag behövde henne! 
O det var så mysigt och hon lyckades! 

Idag är det jobbdax!
Syns o märks på vädret! Nu är sommaren tillbaka!  Tack för den! 
Ha en riktigt fin dag kära ni! 
P&k annki 

Kommentera här: