Vill bara dansa! Och är det alltid dotterns lott att ta hand om sina gamla föräldrar?

(null)

Alltså, kan inte allt bli normalt snart!? 
Så jag får ta alla mina härliga vänner och gå ut o dansa sönder nattklubbsgolvet totalt!
Som jag saknar det!
Igår körde jag Spotify med "September" och for runt och dansa till hennes härliga musik!
Blir så glad av hennes så sköna låtar! 
Jaja, dansar vidare själv, här hemma sålänge... 

Snart vet jag det börjar klia i fingrarna för att få sätta tänderna i inomhus inredningen igen! 
O hur snygg är inte denna kudde?! 
Gillar den senapsgula färgen! 
(null)

Och hur snyggt är inte detta gröna rum!!

(null)

Men är inte färdig med trädgården för säsongen än så det är den som
fortfarande får min tid och energi! 
Igår hanns inte mycket!
Efter jobbet åkte jag till min käre far, inte träffat han på evigheter! Så jag hjälpte han och städa och dona! Höll på i nästan 3 Tim, sen var jag bra hungrig och något trött!
Tänk, faller det alltid på dotterns lott att hjälpa sina gamla föräldrar?

Bjuder här på en av mina vackra orkidéer! 
P&k annki 
(null)

Kommentera här: