Det går bra nu!

(null)

Galet vad lycklig jag är! Så tacksam över mitt liv! Har det så himla bra och nu väntas nya utmaningar och massa spännande framöver! 
Jag vet inte vem jag ska tacka men är nog mig själv!  Så tack Annki för ditt kämpande, envishet, vet vad jag vill, tålamod och ditt starka mod! 🙏
Har ni sett vårt coola gräs?  Frågan är om det ska vara så fläckigt el om det är nåt galet med det? Men läckert tycker jag det är iaf! Ser lite tropiskt ut! 

(null)

Måla denna fina blomställning igår, var träfärgat innan. 
Kommer nog inte ha blommor på den utan använda den till annat ändamål framöver. 
Till vad, återstår även det att se till hösten! 

Idag är det jobb som gäller, så ska jag och hämta upp några golvdynor jag köpt som jag tänkte ha till verandan. Hoppas de blir bra! 
Vet det behövs regn men nu vill jag fortsätta i vår trädgård men kommer ingen vart pga allt är blött! 
Så lite mer regn idag sen får det gärna vända till helgen och bli massa sol och värme igen! 

Ni kanske fundera varför jag skrev om pappor igår, men när nåt händer som jag anser fullständigt oacceptabelt, orättvist, osanningar då går jag i taket! Och då behöver jag få ur mig detta och när personen ifråga inte vill/vågar prata, lösa saker så blir det att jag skriver av mig! Så då vet ni när det dyker upp såna saker! 
Men jag vill även ge mammor, bonusföräldrar, mor-och farföräldrar en eloge som också får kämpa i motvind! Kämpa på! Ta inget skit! 
(null)

Ha en underbar dag! Det tänker jag ha! 
P&k annki 

Kommentera här: