En eloge till alla kämpande pappor!

(null)
Ja herregud, vad säger man! Finns inte ord, jo men de bör jag inte skriva här! 
Därför vill jag ändå ge en stor eloge till alla duktiga, kämpande, kärleksfulla, starka, trygga, ordningsamma, goa, snälla, bästaste  pappor som gör allt för sina barn men ändå får massa skit från sina ex! 
Säger bara, lös er bitterhet! 
Vill man lösa det så går det, bara man vill! Inte för sin egna skull, inte för någon annan skull utan för sina barn skull! 
Få lite självinsikt och svälj "stoltheten"! 
Nog om det! 
(null)

I helgen blir det till att fira! 🎊
Jag har fått nytt jobb! Och inte vilket som helst! 
Jag ska bli kanslist på Flens vackra golfklubb med början i höst! 
Kommer få arbeta med det jag verkligen brinner för! 
Detta lär ni med säkerhet få höra mer om framöver! Måste bara få smälta allt! Med ett stort leende! 

Regn idag, så fick bli lite målning i vår "snickarbod". Är en blomställning men kommer nog ha den till lite annat. 
Men nu är det en som inte vill släppa iväg mig! 
(null)

P&k annki 

Kommentera här: