Grisar finns det gott om!

(null)

Vissa grisar är sötare än andra! 


(null)

(null)

(null)


Vilken härlig cykeltur vi hade igår kväll! 
Ljuvligt och bo på landet men ändå nära stan! 
Vi hoppa upp på cykelsadlarna och for i väg på fin grusväg, genom kohagar, hästhagar, grisar som står och vill ha gott grönt gräs och strutsar som bara står där stolta på sina två ben  och blänger på oss! 
Det är lantlivet och sommaren när den
är som bäst! 💕
(null)

Den här veckan har jag sötvecka! Äter godis i mängder! Och igår hitta jag ny favvo på Jula när jag var där och köpte cykelslang. 
Plopp med Djungelvrål! Alltså den kombon! Smaka!! 
(null)

Då var det fredag igen! Och ska bli skitväder! 
Så ska planera vad jag kan sysselsätta mig med då! Men har lite med mitt företag jag vill och behöver kika på! Så då brukar jag mysa till det med datorn, tända ljus och lite gott i en fin skål och mumsa på! Då hamnar jag i härlig kreativ känsla! 
Ja titta, nu längtar jag t om! 
Vad hittar ni på vid regnigt sommarväder?

P&k annki 

Kommentera här: