Kryper ur skinnet!

(null)

Jodå, jag vet att det är bra med regn men inte nästan en hel dag! 
Blir så rastlös! 
Trots det fick vi en hel del gjort  i trädgården och var ändå väldigt  varmt ute så poolen fick användas ändå! 
På fm åkte jag på loppis och kolla men hitta ingenting som jag ville ha! Kors! 
Så jag åkte till Blomsterlandet och köpte lite fler blommor, vilket jag tycks kunna köpa hur mycket som helst! 
Men snacka om urplockat där, så tomt på blommor. 
Men fanns några kvar till mig iaf, sån tur! 
Passa även på att köpa lite go dricka till varmare och soligare kvällar! 
Mina sötdrickor! 
(null)

Har fått hem min fina sommarpresemt jag fått från jobbet, får sånt  giveaway kort  där vi får välja själva. 
Så undra vad för snyggt som döljer sig innanför snygga pappret! ? 
(null)

Det kollar vi på i morgon! 
P&k annki 

Kommentera här: