Drog me’ han!

(null)

Tack min bästaste älskling för du följde med mig på en liten utflykt! 
(null)

Vi for till Skärgårdsåfflan och åt gottis! 
Andreas tog en med Pulled turkey och jag tog en med glass, ananas, chokladsås och kokos! 
(null)

(null)

Andreas var mycket godare! I vi blev riktigt sugna på fler matvåfflor på deras meny så en utav dem ska vi äta ikväll fast på en toast! 
Berättar i morgon vad! 

Vi fortsatte vägen ut mot vackra Femöre! 
Så där njöt vi en stund av havsbrisen! 
Jag tog även ett dopp i havet, lovely! 

(null)

(null)

Är så glad vi bor nära skärgården!  Jag är verkligen uppväxt där! Vi åkte alltid till havet när jag var barn och ungdom vilket jag fortsatt med i vuxen ålder! 
Och Hummelvik, stugan vi alltid fick tillgång till på sommaren så min pappa var stugvärd åt Sörmlands nyheter som han jobba på. 
Låg precis vid vattnet, egen brygga, båt, hopptorn, ja paradiset! 
Inte gjort nåt i trädgården i helgen så nu ska jag sätta lite fart! 
Rensa landen, plocka sten och skrapa gammal färg! 
P&k annki 

Kommentera här: