Får inte riktigt till det!

(null)
Vilken kväll, vilken sommar, vill aldrig detta ska ta slut! 
Kollar på väderappen men näe, vill inte! 
Regn behövs, men kan gott regna på nätterna, svalare nääää!! 
Jag älskar sol, värme och kunna sitta ute halva nätterna fast jag oftast hinner somna innan 23. 

Apropå det, vi börja se en bra rolig film igår, se den!  Den heter "Eurovision song contest story of fire saga". Skratta gott! 
(null)
Ups! Igår när jag åkte till jobbet så bonka det! Tänkte att det förhoppningsvis är något som skramlar i bakluckan! Så när jag kom fram så rörde jag om lite bland sakerna där. 
Jobba en sväng, men när jag sen skulle åka igen o backar! Badong!! Det här lät inte bra! 
Passar inte bra nu med punka!! 
Gick ut o fann denna plastkåpa på marken! Jaja det gör nog inget o åka utan den! Slänger in den i bilen o kör! Mina barn får fixa det nångång! 
(null)

Igår åkte även Filip o jag och hämta lite staketbitar som en skänkte bort här i Stigtomta! 
Vi (jag) får liksom inte riktigt till det hur vi (jag) vill ha det här på verandan.
Så vi möblerar om och flyttar på möbler och blommor! Men det är den där klump grillen som stör! 
Men nu ska vi försöka hitta några snygga fåtöljer, loungestolar, el  nåt och ett litet bord som kan passa in!  Som en lunsig läshörna. ...El göra en sommarsäng! Ahhh så kluven! 
Blir en dag med mycket letande på Pinterest! Vi hitta o bara känna att " sååå vill vi (jag) ha det! 🤣

Annars blir det en sväng till Andreas syrra med familj! Vi har husvagnsdag idag! 
O en sväng till stan för lite inköp! 
Mors på er o njut av sommardagen!  
P&k annki 


Kommentera här: