Fräsch och flashig!

(null)

Det vill vi väl alla vara så idag åkte en beställning iväg till Oriflame! 
Ska börja sälja så småningom, gillar deras produkter till väldigt bra priser! 
Så många år som de funnits så måste de vara bra! 
Vad jag beställt kommer ni få se framöver! 
Och önskar ni nåt så hör av er! 
Reklam kommer framöver! 
(null)

Alltså vart tar dagarna vägen! 
Hann skrapa en stolpe och 4 brädor, sen är nu klockan 21! 
Jodå jag erkänner, låg o njöt i poolen och i solsängen. Men ändå! 
Men jag jobbar bättre här hemma när det är lugn o ro! 
Så i morgon efter jobbet hoppas jag hinna lite jag vill o få mycket gjort! 
(null)

Ja nu är jag faktiskt lite less, på grillat! Tycker vi grillar jämt så nu när jag satt och gjorde handlingslista så vill jag ha pyttipanna! 
Hederlig husmanskost! 
(null)

Hur snyggo var inte den här klänningen från @bubbleroom! 
Men är lite tveksam till färgen! På gränsen till "jagärnaken" färg! 
Ska kolla om den finns i annan färg! 

Nä, jag ska banne mig gå o lägga mig, vet att morgondagen kommer testa mig! 
P&k annki 

Kommentera här: