Sovmorgon! Jovisst! 05.00

(null)

Har ni också en inbyggd väckarklocka? 
Börjar jobba senare idag, men det tycker inte min kropp och knopp för de ser till att vakna väldigt tidigt lik förbannat! 
Så jag kör väl på då! 
Årets varmaste dag igår! Blev inte mycket gjort!  Bada, svettades, bada igen! 
(null)

Detta skulle kunna varit en riktigt go drink men precis som en annan så rann det av värmen igår! Även detta ljus där stearinen smälte totalt! Jovars, vi har görvarmt på vår veranda! 

Jag och min nyvunna vän Marie var iväg och kolla in en "sak" igår! En rätt stor "sak" som kan påverka både min o hennes framtid en hel del! 
Vill så gärna berätta men måste vänta! 
Mycket som ska funderas på, tänka på, grubbla på, räkna på, inför detta beslut! 
Men vi har ett mål, en dröm o framförallt, en stor möjlighet! 
Vi fick igår iaf checka av en stor väsentlig viktig punkt! 
Iiiii vad jag vill berätta! 
Men snart så hoppas jag kunna det! 
(null)


Tills dess frodas vårt gräs och börjar bli härligt grönt! Sån skillnad mot vår vidriga jordhög som var här tidigare! 

Annars så vill jag bara säga tack! Tack till alla som följer mig! Nu blir bara fler o fler! 🙏
(null)

P&k annki

Kommentera här: