Oj vad många år sen!

Galet! Att efter så många år sen hitta sin blogg igen! Men så himla roligt att läsa mina gamla inlägg! Som att en dag krypa upp i sin sköna fåtölj med en filt och en go kopp varm te och ta fram sin dagbok och läsa om hur ens liv var för många år sen. Och minnas....
 
Därför vill jag nu börja med detta igen! Så här är jag! Med så mycket att skriva och berätta, för mig själv och för alla dem som vill läsa och följa med på min resa.
 
Vad har hänt sen sist! Alltså det går inte att skriva om. Det är så himla mycket, massa saker att minnas, massa saker att vilja glömma. 
 
Därför tänker jag börja här o nu, idag, lördag den 23 maj 2020. Så lär jag säkert återkomma i det gångna om jag skriver om något speciellt, ta fram det ur min lilla ficka. 
 
Just nu sitter jag här uppkrupen i vår sköna soffa, i vårt alldeles underbara hus på Pegevägen 27 i Stigtomta. Yes I´m back! Från där jag bott tidigare när mina barn var små. Nu är de vuxna, Tom är 25 år och Filip 22 år. O hur galet är inte det! 
Min bästa underbara sambo Andreas är ute i det svinkalla, lite regnväder och snickar på vår nya trall som vi bygger till. Han är så himla duktig. Första gången för honom men proffsig som jag vet inte vad! 
Hoppas han är lika stolt över sig själv som jag är över honom! 
Så mycket kärlek! 
 
Andreas barn, söta Alicia 6 år och charmiga Jayson 4 år pysslar i köket, blev lite sugna på frukt. 
Det gillas, mycket bättre än kakor o massa sötsaker! 
 
Som sagt, att skriva skulle jag kunna göra hur mycket som helst men nu får det räcka för nu. Men mer, o massa mer kommer framöver!
Så börja följ mig så missar ni inget! 
Här händer massor! 
Vår nya fina trädgård som är under uppbyggnad med pool o nya växter och allt. 
Inredning inomhus ligger just nu på sparlåga då fokus är på utemiljön just nu. 
Företaget ligger på is, gick o blev sjukskriven, är så när man jobber o vill alldeles för mycket!
Men min kreativitet är inte sjukskriven utan den brinner ist. Så jag har tusen projekt på gång. 
Men först återhämtning, lära mig ta en sak i taget och inte lägga för mycket energi på saker jag inte kan kontrollera. Punkt! O det är inte det lättaste! 
 
Ha en fin lördagkväll alla goa! Här ska snart tändas ljus och mysas till! 
Puss o kram//Annki
 

Kommentera här: