Hann så mycket igår!

(null)

Solen sken, var lite kallt i luften men vårt hus ligger bra till så har ofta lä och blir varmt och skönt! 
Jag dammsög bilen, kratta framsidan o blev så fint! Sen kom sonen på lunch och vi satt ute och åt! 
Blev tröttis så gick in och sov en stund. Riktigt skönt! Tog nyckeln till min inredningsstudio men fastna på vägen i en skön fåtölj vi har på verandan. Där satte jag mig och sola en bra stund och bara njöt! Så idag har jag färg i ansiktet! 

(null)

Här inne husera jag sen efter några timmar i solen! Vår fina stuga vi har på tomten! Den blev så snygg när jag förra året måla den vit! 

Hade köpt en kyl o frys på fb och skulle städa ur dem men de får ist fara till tippen! De var så mögliga och trasiga på vissa ställen. Så skrev till dem som sålde dem. Så får tillbaka pengarna. 
Så nu får jag leta ny kyl igen! Någon som har? 
(null)
Andreas är inte mycket för att fixa i trädgård men poolen det är hans skötebarn! Så nu börjar den snart bli redo att bada i!  T om stegen är på plats! 

(null)

Idag drar jag till gymmet, sen ska Tom och jag till caféet (då han lånar min bil så får han även agera chaufför när jag behöver) då de ska lägga golv i köket så behöver vi flytta på lite saker där! 
Sen blir det admin jobb resten av dagen! Contents, bokföring, samtal till flera ställen, skicka in serveringstillstånd mm! 
Planera inköp till helgen och allt som behöver fixas! Blir mer och mer i kapp med allt och får bättre rutiner! Och då blir det mindre stress och mer trygghet i det jag gör! En sån skön känsla! 

(null)

Och vilken tur det blev en Cupcake över i helgen! Så blev även en gofika i solen! 

Jag har förmåga att drömma massor! Mysigt ibland men även jättejobbigt vid tunga drömmar. Som i natt, drömde det blev krig här! Var så hemskt! Och just känslan av att jag ville ha mina barn hos mig! Nä, vakna med olustig känsla. Är nog mycket bearbetningar som jag läser om i tidningar o ser på tv som kommer i mina drömmar! Tungt! 

Idag är inte vädret lika fint och känns kallt! Sån tur jag blir inomhus då! 
Har jag sagt att jag trivs med mitt liv?!!! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: