Min dag idag!

(null)

Somna till värsta vädret och vakna till det bästa vädret!!! Som att vakna i en ny värld! Min käre sambo säger att det inte är någon ide att gnälla, tycka till  om vädret, är ändå inget vi kan påverka! Sant! MEN gudarna ska veta hur mycket JAG blir påverkad av vädret! 
Jag mår som vädret är! Så hur mår då jag under ett år i Sverige?? Ja det förstår ni nog! 
Inte supermånga dagar om året jag strålar, skiner och mår top nosch!! Men visst, jag kan njuta av lite snö, lite rusk också. Få mysa in mig i en filt! Men inte allt för många dagar.
Men idag skiner jag och känner mig full av energi! Så tack solen för du visar dig idag! ☀️

(null)

Snart så….

(null)

Idag ska jag vara ute så mycket som jag kan! Jag ska fixa min studio, kratta på tomten så vi kan fortsätta vårt  jobb med ny parkering, nu när allt virke och skräp är borta sen vi rivde taket på verandan. Blev så ljust o fint. 
Och sen kommer min son och ska luncha och låna min bil, då hans gått sönder. 
Och ikväll blir det bokföring efter helgens business! Rutin på det! Slippa sitta flera dagar sen för att komma ikapp, vill slippa det! 
Ska ringa runt lite också! 
Japp, låter som en bra plan! 

(null)

Titta så söta trädgårdsskor jag hitta på Rusta! Så gulligt med alla dessa blommor! 🌸 
Synd jag redan har ett par vita såna, men får väl måla dit blommor på dem! 
Hoppas ändå ni alla hade en mysig helg trots skitvädret och att ni som jobbar idag kan njuta av dagens väder! Sätt er ute på fika, gå en promis på lunchen! 
Vi lever ju trots allt! Och det ska vi ta till vara på! 
//Annki Teresia 


Kommentera här: