Påskfint!

(null)

Igår åkte jag ut till caféet i det vackra vädret! Solen sken, fåglarna kvittra! Jackan slängdes av! Och så börja jag kratta! Jag kratta i 3,5 h non stop! Motion de luxe! Och det blev så himla fint! Bort med mängder av löv och torkat gräs! Tror det var ett tag sen någon krattat där! 
(null)

Så nu glänser det och ska verkligen hålla efter där. Ska nog efterlysa lite småbuskar och växter dit till slänten och göra den extra fin! 

(null)

Har man inte fint utomhus så förstör det känslan om man ändå har fint inomhus! 
Precis som Homestyling! Att styla inomhus för att sen ha en ovårdad trädgård eller balkong, känns nästan lönlöst! Och visevärsa! 
Jättefin trädgård och sen komma in till ett stökigt ovårdat hem! Meningslöst! Allt hänger ihop! En röd tråd! 
Fint ute+fint inne= ett vinnande hem! 

(null)

Kul man köper vita fejkfjädrar som nu ser rosa ut! 
Men nu mår jag fint! Och idag ska jag till caféet igen och städa inomhus efter hantverkarna. De är duktiga på sin sak och att skapa damm och skita ner! Så måste fixa det innan vi öppnar på söndag! Men blev så himla bra med rören! 
Vi ska även åka och handla till påskmiddan på lör. 
Är lite öm i kroppen och några blåsor i händerna efter krattande! Men det går över! 
Ha en fin långfredag! 🐣
//Annki Teresia 

Kommentera här: