Helg… igen!

(null)

Det är så mycket helgdagar nu på våren! Vilket är ljuvligt! Många får extra ledigt att njuta utav! Och vi får fler besökare till caféet! Så kul! 

Igår var det kallt o regnigt! Fick då mycket gjort i caféet! 
De var även igång och byggde upp för Kayakomaten som kommer bli nedanför caféet! Det gillar vi! Hoppas jag kan hinna ut och paddla någon fin dag i sommar! Och att många kommer för att paddla i den vackra sjön! 

När jag kom hem la jag mig och sov! Jätteskönt och behövligt! 

Sen hade jag möte med mitt företag Event for You då jag träffa det goa brudparet där vi ska hjälpa till med servering och dyl, nu i juni! 
Ska bli så kul! Ca 60 gäster blir det! 

(null)

Nu väntas en ny dag och hoppas på besök av många  fina gäster, få mycket gjort och bara njuta! 
Krampåer! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: