Klämmisdag!

(null)

Hur svårt kan det va? Igår behövde jag handla hem Romansallad och Rågkakor!! Vi åkte runt till 5!!! matbutiker innan vi hitta det! Och vi besökte de största först! Helt galet!!

Var helt slut när vi kom hem! Men åt gott grillat så det var riktigt smarrigt! 
Men varit en skitnatt, vakna vid 1, min käre bredvid snarka… så jag fick gå ner o lägga mig på soffan! Kunde inte somna om, låg o grubbla om ditten o datten! Så vaknat opigg och med huvudvärk. Gör sån skillnad att få en god natts sömn eller inte! 

(null)

MEN solen skiner!!! Hoppas på en solig o varm dag! 
Och nu har kajakerna kommit till Pilgrimsbo, så vi har fått en så trevlig granne! 
Längtar tills en fin kväll då vi kan hyra och ta oss en tur! 
Hoppas även ni andra upptäcker detta! Är så kul och den välter inte!! 

(null)

Igår fick jag massor gjort då jag hade Isabel till hjälp på caféet! Så mellan gästerna gjorde jag nr brickor till matbeställningar. 
Är så skönt när saker börja falla på plats! 
Idag ska jag ta med utekrukor och plantera blommor jag köpt. 
Och ikväll ska här fixas Rallymackor!! 

Igår skicka jag in det sista till Serveringstillståndet! Hoppas nu brandskyddsdokumentationen blir godkänd! Får besök av dem nästa vecka så hoppas jag att jag får intyget asap sen! 
Ska bli kul att få köpa in goda viner, bubbel, öl och cider! 
Och att jag nu snart kan planera in alla evenemang jag vill ha! Ett är bokat och klart! Reklam för det kommer inom kort! Kommer bli en toppendag!! 

(null)

Nu kör vi! Fortsätter slita hårt med allt jag drömmer om! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: