Nu börjar det ordna upp sig!

(null)

Vilken sliten vecka! Jag har varit helt slut, nära till gråt många gånger, blivit lite fel, lite tokigt, lite knasigt, slitit hela dagarna fram till sängdags. Men nu börjar det ordna upp sig! Så nu kommer tröttheten, kommer alltid efter en intensiv period när man bara kör på! 
Visste redan innan att denna vecka skulle bli kaotiskt, och så rätt jag hade! 

(null)

Men även mycket positivt har hänt! 
- Allt är nu klart med Livsmedelsverket! Allt är godkänt och registrerat! 
-Jag klara provet gällande Serveringstillstånd så nu är det nära! 
- Vi hade över 100 gäster den 1:a maj! 
-Jag har hunnit bakat, jag har fixat min kryddträdgård och jag har gjort fint runt verandan på caféet!

Så ✔️på det! 
Även idag blir det toppenväder! Vilken vecka vi haft! ☀️
Nu trivs jag! 
Så vi får väl se om några gäster hittar ut till oss som vill sitta på verandan och njuta! 

(null)

Nu ska jag hoppa upp och baka Ostbågekakor och Chipskakor! Har gjort succé! 
Ha en alldeles alldeles ljuvlig lördag. 
//Annki Teresia 

Kommentera här: