Övermäktigt! 💞

(null)

Jag har nog lite svårt att fatta! Får nypa mig i armen flera gånger! 
Alltså, vilken Valborgshelg! 
Igår hade vi nog säkert över 100 gäster på caféet och hur vi klara det på två pers är för mig en gåta! 
Visst, det blev några missar men är inte mer än människa! Jag gör misstag! Jag ber om ursäkt, rättar till och försöker kompensera! 
Som vi slet! Men sååå roligt! 
Och vet ni, ALLT, precis allt tog slut! 
Så när vi stängt blev det att röja järnet! Mot gymmet och göra fint där, till affären två  gånger (glömde massa) , hem o baka fram till 23 tiden! Vill gärna kunna erbjuda något idag! Plugg till serveringstillstånd! 
Nu vakna jag 5, mer plugg! Och så börjar en my dag på caféet! 

(null)

Har inte hunnit beställa heller! Så måste åka o handla o även sätta mig o planera helgen! 
Den här veckan är verkligen övermäktig! Klarar jag detta så klarar jag allt! 
Så på måndag, då ska jag sova!!! O baka!!!! 
Men så tacksam! 
Nu blir det plugg! Håll tummarna för mig! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: