Vilken dag!

Men om vi börjar med gårdagskvällen så var den urtrevlig! Åt svenska kräftor i ljuset av tända ljus, lyssna på klassiska gamla bra låtar, prat, vin och allt detta med trevligt sällskap! Toppen kväll!
Hade på mig mitt fina linne jag fått av Malin, bästa.... tack snälla och fortsätt köp lite för tajta kläder till dig! Tar gärna över dem när du inte kan ha dem!
 
 
 
Så himla söt!
 
Måla även mina naglar i en skön röd färg. Lyser upp lite!
 
 
Idag var jag och Ullis tillsammans med våra "små" grabbar till ett museum som ligger mellan Eskilstuna och Strängnäs.
 
 
Var trevligt och barnen verka uppskatta detta fast de tyckte Ullis o jag var så pinsamma när vi fick vårt värsta skrattanfall och gick inte att sluta. Men roligt hade vi!
 
 
Soldat Annki, alltid redo!
 
I morse fick jag mig en överraskning, hade punka på bilen! Så det vara bara att försöka lösa när jag kom hem sen. 
 
Aldrig kul med punka men ändå glad det hände när den var stillastående! 
Så i morgon ska jag åka o köpa nytt däck! Kul Hjul!! 
 
 
 
 
 
Nu ska jag tralla till allsången! Ligger under en filt med tända ljus. Bara trevlig sällskap som saknas!!
 
 
1 Kristin:

skriven

Oh vilket fint linne!!!! Vill oxå ha, var har hon köpt det? Kram Kristin

Svar: Visst är det sött! Köpt på Lindex. Kram
Annkie

2 Malin:

skriven

Viset är det toppen när jag shoppar en storlek för liten!!
Låter som en bra dag för dig i går, go girl, go girl!! ;-))

Svar: Jajamen, fortsätt så Malin! Tur vi har lite samma smak på kläder också! Igår var sådär, upp och ner! Idag ny dag! Kram och ha det bra!
Annkie

Kommentera här: