Äntligen tillbaka!

Så här får det inte bli någon mer gång! Nu ska jag skärpa mig! En gång om dagen ska här uppdateras. 
Men idag var ändå en så bra dag att börja igen. Börja dagen med att springa upp o ner i tvättstugan, o där kan man bli smått irriterad då det alltid är någon maskin som är trasig. Torktumlaren var trasig i bra många veckor och när vi äntligen fick en ny sådan så gick ett torkskåp sönder. Så nu får man alltid dubbelboka tid för att få tvätten att hinna torka. Men iaf så gick det bra. Sen sprang jag ner på stan och köpte nytt torrschampoo, guds gåva till mig som tvätta håret varje dag förut. Sen hitta jag en så fin topp som var så "jag!. Fick lite skäll av mina barn att det var en fjortiströja men det struntar jag blankt i. Jag bara älskar den!
 
Vi åt så himla god mat också, kokt färskpotatis och potatis med lax och en färdig sås man bara häller över. Var smak utav vitt vin och citron. Rekommenderas!  Efter det så var det dax för en dejt, en jättetrevlig kille som jag träffat via nätet. Detta underbara forum! Så vi hade jättekul och trevligt, köpte varsin god glass och bara satt och prata, om allt. Det är så skönt när det bara flyter på. Man har samma humor och man känner att det är en person man kan öppna sig för. Tyvärr försvann solen så vi börja röra på oss och tog en liten skön promenad runt vackra ån. 
Men tillslut var jag så frusen så jag åkte hem till tvättstugan igen, ställde mig i torkskåpet och tina upp en stund så nu måste jag börja sortera och lägga in i garderoben. Är väl ingen annan som gör det! 
 
Lägger ut bild på toppen i morgon! Måste ladda ner bilden på datorn först. Känner att jag har mycket och lära mig angående detta med att blogga! Men alla är vi barn i början!
 
 
 

Kommentera här: