På plats i Orsa Grönklitt!

Sent i går kväll, ja det var väl mitt i natten kom vi äntligen fram till vårt mål, Orsa Grönklitt! Vi hade hittat vår stuga i det mörkaste mörkret. Husnr stod inte i allt för stora siffror så vi irra runt ett tag! 
Som tur var verkade det lugnt i stugorna runt omkring då vi väsnades en del innan vi kom till ro! 
I morse vaknade vi av klarblå himmel med strålande sol. Men det var lite frost på marken då natten varit kall! 
 
Vi fixade i ordning oss för ett besök i Björnparken. Vi hade en sån mysig dag! Massa djur att titta på, björnar av alla de sorter, lodjur, tigrar och vargar. Och vi hade turen att alltid komma så vi fick se dem på nära håll! En upplevelse! 
 
 
 
 
Men det jag verkligen kommer ta med mig är den otroligt vackra utsikten över fjäll och sjöar! 
 
 
 
Tyvärr är det svårt att visa på bild hur fint det är! 
Vi åt även en lättare lunch på Toppstugan! 
 
 
 
 
Nu ska jag se om jag snart får igång alla för lite kortspel! 
 
 
Puss och kram❤/A
1 Danne :

skriven

Härliga bilder! :D.

Kommentera här: