Igår ordna det upp sig!

(null)

Då var äntligen solen och värmen tbx! 
Och verkar som den ska stanna o bli bättre o bättre! 
Frågan är vad vädret har emot mig då jag såklart börjar jobba i morgon!
"Näe hon ska banne mig inte ha fint väder på sin semester hö hö! "
Men blev många plask i poolen igår! 

Efter det la jag mig i loungesoffan, läste bok, drack Baileys med mjölk och en isbit, mitt bästa! Och så somna jag en stund!
Så jag hoppas vi snart kan bygga en skön solsäng där vi verkligen kan njuta! 
(null)

Igår fick jag abstinens av min fina vän Linn! Så vi drog in till Nyköpings fina hamn och till Hamnmagasinet. 
Drack bubbel och en så god drink, spritz eller vad den hette! Supergod! 
(null)

(null)

Vi satt där och chattra, drack och kolla in människor! Riktigt mysigt och saknat det!

Såg att de säljer blåbär och kantareller utanför vår Ica butik här i Stigtomta! Så jag hoppas det finns lite kvar till mig! Ska ta cykeln och kolla sen! 
Så får det bli smörstekta kantareller på smörgås och sen blåbärs smoothie! 
Jorå, smarrigt värre! 
Men nu ska jag slänga i mig, el när, njuta ordentligt av en go frulle innan jag ger mig ut i trädgården!
Måla portalen klar, göra fint med de färdigmålade stolarna...wiii, pyssla till vår ingång riktigt fint! SEN hoppas jag min darling vill hämta grävaren så vi kan börja med vår parkering och plattsättning! 
Få en fin sida från vägen! 
Ni ska få se en så hemsk bild hur det ser ut nu! Jag spyr!! 
Men P&k på er!//annki 

Kommentera här: