Efter regnet kom faktiskt sol!

(null)

Vilka härliga krämer från Oriflame. En dag och en nattkräm!  Hör av er om ni vill beställa! 
Finns just nu för 99kr/st! 

Precis när frukosten var intagen, trädgårdskläderna på så börja det regna! 
Som ett litet hån börja det spöregna! 
(null)

Ser inte ett dugg roligt ut nu! Geggigt, jord, smutsiga stenar! Men lugn!!
Vi for faktiskt ut genom dörren en sväng och fick en liten gnutta gjord. Börja grundmåla våra utetmöbler i vitt! Under carporten. 
Kommer bli grymt snyggt! 
När vi kände oss övermäktade av regnet ville jag åka till kakslottet, Taxinge slott! 
Men kolla på kartan o skulle ta mer än 1 Tim dit så näe! 
Blev att jag baka kladdkaka ist och bjöd på! 
Jag blev även utdragen på en promis med bästa sällskapet! 
Fann massa blåbär! Så får se om vi tar nån burk en kväll o ger oss ut och plockar! Är väl för gött o nyttigt! 
(null)

För nu har jag svullat nog! Jag mår inte bra, min mage protesterar, trött, hängig av fet mat och massa socker! 
I morgon storhandling o då är det massa nyttigheter som gäller! 
Kolla in här vad som gömde sig bakom pappret! 
(null)
Läckra muggar!! 
P&k annki 

Kommentera här: