Olivträdet fick nytt hem!

(null)

Ni har väl inte svettats bort? Idag måste det varit den varmaste dagen på braaa länge! 
O jag tokälskart! 
Men var ändå rätt skönt på jobbet, svalt och lugnt! Fick massor gjort som legat på hög! Har ju då svårt för sånt! Så idag röjde jag! 
Körde också en genomgång med min kollega med nyckelskåpet, han sliter sitt hår! Men nu börjar han komma in i det! Känns toppen att fler kan systemet! 
Sen berömde vi oss själva och gick o köpte varsin glass på fikat! Men snacka om att glassarna krymp o priset höjts! Så den glassen svalde jag nästa helt! 

(null)

Åkte till Blomsterlandet efter jobbet, köpte ny kruka till Olivträdet! Blev snyggt, färgen matcha perfekt till altangolvet! 

Hällde även på tänkbara utanför vårt staket! Blev betydligt snyggare än fula jorden som var innan. 
Före o efter!  (null)

(null)

Idag blev det mina skeppar shorts! En av favoriterna! 
(null)

I morgon är det en härlig fredag igen! 
Vad ska ni hitta på? 
Min fre börjar med jobb för att sen åka iväg på en Lovely lunchdejt! Det ni! 
P&k Annki 

Kommentera här: