Ups, där var det rea!

(null)

Igår var jag så "illa" tvungen att fara in till stan och köpa linsvätska än som var helt slut! 
Skulle även köpa krokar att hänga på vår stolpe för att hänga handdukar och badkläder på, hitta såna läckra som ni ska få se... men iaf så när jag gick förbi Gina Tricot så hör jag nån nån ropa "annki, kom in, massa snyggt på rea"! Försökte stå emot men gick inte! Tänkte att det är bäst att lyssna! Och vi ska gynna våra butiker. Så jag hitta så himla söt vit spetsklänning för 150kr så den fick följa med hem! 
(null)

Såhär såg den ut egentligen men tror jag ska figursy den, el vad tycker ni? 

(null)

Vi cykla över till Sofie och Cicci en sväng också. Skulle sätta upp förtältet till husvagnen som de bästa svärföräldrarna köpt som vi så snällt kommer få låna i sommar!!! Wiii toppen för en sån husvagnsälskare som mig! 
Så nu har jag gjort ritning och vi har märkt upp pinnar och allt så vi kommer se ut som värsta proffsen på campingen sen! 
(null)

Igår hade vi ac:n på hela dagen då det var rätt svalt när vi la oss igår, tyvärr blir det väldigt fort varmt igen då vi stänger av den, jag kan bara inte sova med detta vrålljud på! 

Nä upp o hoppa, vill hinna en del idag och så tänkte jag dra med Andreas på en liten utflykt! 
P&k annki 

Kommentera här: