Vilken underbar morsdag! 💕

(null)

SĂ„ lyckligt lottad jag Ă€r! SĂ„ fina barn jag har! SĂ„ tacksam att de Ă€r just mina och att jag fĂ„r vara deras mamma! 
Ja ni vet... Och sĂ„ himla fina blommor som jag fick dagen till Ă€ran! SĂ„ jag fick en tĂ„r! VĂ€rt massor! 

O vilken helg! Sommar!!! Den hĂ€r helgen kommer jag leva lĂ€nge pĂ„! Mina barn har varit hĂ€r en hel del, Ă€lskart! Vi har grillat varje kvĂ€ll! 
Och som vi badat i poolen! AlltsĂ„ det finns inte ord! Andreas o jag fattar inte! VĂ„r alldeles egna pool! Bara gĂ„ ut o slĂ€nga sig i! NĂ€r vi vill, hur vi vill, o sjĂ€lva eller ha sĂ€llskap! Ja det Ă€r helt galet! Verkligen en dröm som gĂ„tt i upplevelse för oss! 
Och min Àlskling! Vilken snickare han blivit! Galet! Vi har nu jÀttestor veranda att kunna njuta pÄ! Det blir matbord, stolar, det blir loungedel, vi ska bygga ett litet utekök och sen ska vi se om vi fÄr plats med en sommarsÀng! Att fÄ ligga dÀr med en god bok, massa kuddar och bara njuta! JorÄ, vi har snart klart vÄrt paradis!
(null)

Som han o mina barn slitit hela helgen med allt! VĂ€rt massor! Staketet Ă€r nu skrapat, sĂ„ nu ska det mĂ„las! Kommer bli sĂ„ fint! Och som det inte vore nog sĂ„ hann vi skura gamla verandan o tvĂ€tta med högtryckstvĂ€tt! Blev sĂ„ fint! SĂ„ nu ska olja pĂ„. NĂ€sta Ă„r blir det med pigmentering pĂ„ hela verandan. Sugen pĂ„ lite vitt, grĂ„tt! 
Jag vill Ă€ven i framtiden mĂ„la vĂ„rt hus i vitt och ljusgrĂ„tt! 
Men en sak i taget, sĂ€ger min kĂ€re sambo! 
Nu ligger vi hĂ€r i sĂ€ngen, lagom röda kroppar sĂ„ dĂ€r lite brĂ€nnande! 
O vi lĂ€r sova hur gott som helst! SĂ„ tacksamma för allt! 


(null)

P&k Annki 

Kommentera hÀr: