En magisk julhelg!

(null)

Oj vad jag pyssla och packa igår! 
Jättesvårt att veta vad man ska ha med sig och sälja på julmarknaden! 
Men nu står bilen redo och fullpackad inför en mysig helg på Nyköpingshus! 
Nu hoppas vi på många besökare! 

(null)

Är så glad jag får stå inomhus och sälja! Jag som är så frusen av mig! 

(null)

De söta mininissarna får självklart följa med! 

(null)

Var lite orolig igår, hade ont i kroppen men tror faktiskt att jag hade rejält med träningsvärk! Men var så rädd att jag höll på bli sjuk! 
Men det har jag inte tid med! Och nu känns det bättre!  
Så nu ska här duschas och fixas! O vad ska jag ha på mig??? Den ständiga frågan!! 

(null)

Torka apelsiner igår, och halleluja vad det lukta gott! Spred sig en sån juldoft i hela huset! Det måste jag göra igen! 
De blir också väldigt vackra när de är torkade! 
Nu får ni ha en bedårande lördag hörrni! Ut i den vackra snön! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: