Röj i butiken!

(null)

Vilken rolig helg det varit!  Var galet roligt att få stå på Julmarknad och sälja! Tack alla som kom, handla, pratade, och gav så mycket beröm att jag hade så fina inredningsprodukter! Jättekul att höra! 

(null)

Blev mycket mindre att packa ner så nu hoppas jag min nya beställning av massa fint är på ingående! Hade verkligen hoppats på att de skulle kommit innan helgen, men tyvärr sändes de inte förrän i fredags. Så bör dyka upp i dagarna! 

(null)

Så håll i hatten nu  ( näää jag köpte aldrig denna tanthatt om någon undra!! 🤣) för nu måste jag verkligen röja i butiken! Flytta om, packa upp och göra julfint igen! 
Hade plan på att ha en myskväll i butiken på tisdag men det får jag skjuta upp då vi ska på julbord då! 
Så nu ska jag hitta nytt datum! 

(null)

Men idag ska jag till tandlärkarn!! Jag är så förväntansfull! Nu är jag i mål! 
Före- och efterbilder kommer på mitt leende! Vilken skillnad! Trodde jag aldrig! 

Ha en gullig måndag! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: