Fixardag!

(null)

Jag har då aldrig varit så tidig med julen! Men nu tycker jag det är så himla mysigt och kul att ta fram julpynt och göra mysigt! 
Mår bra av det märker jag! 
Och att fixa julfint i butiken är så härligt! 
Får verkligen julkänsla! Och anteckna tis den 5 dec, då är det julkväll i butiken! Massa fina julklappserbjudanden! 

(null)

Jag har en last! Ljusstakar heter den! Vet inte hur många ljusstakar vi har här hemma! Älskar att tända dem och känner sån värme! Värmer upp både rummet och själen med dess sken! 
Jag blir lugn av tända ljus! 

(null)

Och på tal om nya produkter! Nu behöver vi inte ut i skogen och plocka svamp inte! Bara gå till chipshyllan! Men lägg av! Måste nästan smaka dem bara för att! Chips med smak av smööörstekt kantarell!! 
Känns jätteskumt på tungan när jag tänker på det! 

(null)

Nu ska jag njuta av lite mellis, fruktsallad och kvarg! Smarrigt! 
Men så nyttig är jag inte jämt! Nu har pepparkakor dykt upp i butikerna och det är ännu en last jag har. Och vet ni vad jag gillar mer, folk nästan kräks när jag säger det….. pepparkakor med sprutgrädde på! 🤣
Så gott! 

Blev så glad idag! 
(null)

Jag älskar Mallis och Palma! Och från maj nästa år kan vi flyga från Skavsta till Palma igen!! Blev så glad! 

Nu ska jag hänga tvätt!  Inte glad över det! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: