Hej du fina vinterland!

(null)

Idag hade det passat perfekt med julafton! 
Sånt vackert vintertäcke vi har på marken och träden nu! Så här ska en julafton se ut! 

(null)

Men nu är det varken jul eller ens december!  Men vi njuter väl ändå, eller hur!! 
Och gudars så halt det var! Åkte in till Nyköping och jobba igår kväll! Min lilla bil for som en vante på vägen! 

(null)

Var så glad när jag kom fram! 
Var riktigt skönt att få prova på en rätt lugn kväll där man hade mer tid för gästerna! Allt flöt på så himla bra! 
Hade ett 19+7 bord med trevliga gäster! 

(null)

Undrar när jag kommer hinna fixa till här hemma med juldekorationer? Just nu känns det som vi bara slängt upp allt! 
Saker hänger på sne, och står inte där de ska! 
Ja ja, många dagar kvar till självaste jul
afton iaf! 

(null)

Jag har i flera dagar nu fått höra av min sambo att jag har haft en hemsk andedräkt! 
Fått frågan vad tusan jag ätit!!
Tänkte att nu är det väl mina tandskenor som börjat äckla sig! För annars har jag faktiskt inte ätit nåt speciellt! 
Men så kom vi på! Är min nya dyra ansiktskräm som han tydligen avskyr doften på! Var ju kul att kosta på sig den!! 

Och nu har jag fått tid hos tandläkarn på måndag! Då äntligen ska min tandbehandling vara klar!! 

Usch vilken jobbig natt det var! Vet inte hur många gånger jag vakna! Jättejobbigt! 
Och full speed är det idag! Har utbildning, ska baka då jag ska på glöggmingel ikväll, packa till julmarknad o massa mer! 
Myspysdag! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: