Ja herregud! Tröttmössa på!

(null)

Denna bild togs i natt kl.01.00 då den här kvinnan kommit hem, så glad, men så trött! 
Vilken premiär på julbordet! Succe!

(null)

Fullbokat med härliga gäster till bristningsgräns, de röda borden uppdukade med julens alla delikatesser! 
Gästerna åt, de drack gott och hade trevligt! 
Gäster satt fortfarande kvar i restaurangen och loungen när jag gick hem! Ett gott tecken på att folk trivs och har kul! 
(null)

Och det hade vi också! Bästa gänget!  
Hade bl a ett kul bord med 12 män, de fråga om jag alltid var så glad? Ja jo,, mestadels! Och de tyckte det var så härligt, för varje gång jag kom till deras bord så blev även de så glada för jag var så glad! Att jag spred sån glädje! Som det värmde i hjärtat att höra! 

(null)

Nu mäste jag skynda mig! Kl. 10-13 är butiken öppen! Hoppas ni kommer förbi! 
Och ikväll blir det dejt med min bästa älskling! ❤️
//Annki Teresia 

Kommentera här: