Jag är lyrisk!

(null)

Jag tror att tänker man positivt, ser positivt på framtiden och har mål och visioner, då händer mycket positivt också! Sen gäller det såklart att jobba hårt, ge avklalk på en del saker för att vinna massa annat, öppna sig, våga och göra det du vill, strunta i vad andra tycker o tänker! Tro på sig själv! Då tror jag verkligen man kan komma långt!  
Och idag har jag varit på ett möte! Så nu ska här räknas, planeras och funderas! Men som jag vill!! 
Håll tummarna för mig så får ni snart veta! 

(null)

Igår var jag hemma hos fina Victoria som bjöd på Glöggmingel! 
(null)

Var en jättetrevlig kväll med många härliga kvinnor! Victoria driver företaget "Ett steg för hälsan", har Kostcirkel, är ledare för Cirkelträning och mycket mer! Sån förebild! 
Så vi prata mycket om livet, klimakteriet, en jobbig period för oss kvinnor, skratta och fick smaka på massa goda men nyttiga bakverk som Victoria hade bakat! 
En riktig kul tjejkväll! 

(null)

Idag blev vi barnlediga så nu ska här städas! 
Få hemmet som jag behöver och vill. Butiken öppnar vid 16, är så mysigt i den lilla stugan nu! 
Välkomna dit och se om ni kan hitta några bra julklappar till nära och kära! 
Finns även fina saker till julklappsspel! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: