Jaha, är det helg igen!?

(null)

Men sluta nu, jag hinner inte med livet!  Dagarna rusar iväg, det är faktiskt jul snart! 
I min almanacka står det många rader. Jättekul men vill hinna njuta av allt roligt som händer nu. 

(null)

Nu är det iaf fredag, blev klar med all bokföring och avstämning igår, så skönt, och nu står det budget på agendan. Och tänkte vi skulle ha  biokväll hemma! Kolla på någon bra film, poppa popcorn, något gott o dricka, bulla upp med kuddar o täcke! Sen kommer helgen rulla på med jobb på lör, butiken öppen 10-13 både lör o sön, jobb på hotellet och en riktig rolig söndag ska det bli! Vad det är får ni se! 

(null)

Nu är våra fina stakar uppe i fönstren. Dessa köpte vi förra året och tycker så mycket om dem. Lyser så fint! 

Och fick ett sånt himla spännande samtal idag  om en förfrågan! Så på ons nästa vecka ska jag besöka en vacker plats så får vi se. Jag blev eld och lågor, totalt lyriskt över detta! En möjlighet jag drömt om!! 
Vågar jag? 

(null)

Igår var det Aerobic dax igen! Vi hade så kul, svettades, skrattade, kämpade! 
Kroppen skrek av glädje att få röra på sig! Pulsen kom upp, muskler o allt fick stretcha ut sig, bli mjuka och smidiga. 
Längtar redan till nästa torsdag! 
Men nu njuter vi fredag! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: