Julmyset!

(null)

Jag har väl då aldrig känt sån härlig julstämmning så här tidigt någon gång! 
Men jag gillar det! Frågan är när jag kommer börja ledsna? Hoppas det blir efter jul, annars blir det tungt! 
Eller så blir jag inte alls trött på det, utan bara njuter!! 

(null)

Igår blev det ett snabbt ryck och åkte och jobba på hotellet på kvällen! Men hallå så himla fint de hade julpyntat. Jättevackert och fick sån varm och mysig känsla i hela kroppen! 
Och på fredag jobbar jag igen och då börjar vi med julbord!!! Hejho!!! 

(null)

Hjälpte sonen att flytta igår också (dygnet har inland många timmar) och nu ska han sälja sin urläckra snygga blå sammetssoffa och matta. 
Så är ni intresserade så hojta! 
Blått är riktigt snyggt! 

(null)

Som sagt, händer mycket nu! Kommer knappt ihåg när jag låg på soffan och myste till det med min snuttis! 
För vi kan riktigt gosa ner oss under ett täcke eller filt i soffan. Hon är en riktig livsnjutare! 

(null)

Bloggen blev sen idag! Var trött efter gårdagskvällens pass med tre konferecer på tre pers! Och sen några timmars jobb tidigt i morse. 
Så jag slängde mig i säng när jag kom hem! 
Nu är det dusch och ett jättespännande telefonmöte nu vid 14! En jättedriven duktig tjej som, ja, vad hon ska göra kommer ni få se! 
Superduktig är hon iaf! Blev sååå glad när hon skrev till mig! 
Och ikväll är det glöggmingel! 🎅🏻
//Annki Teresia  

Kommentera här: