Lördag-då jobbar jag, hela dagen lång!

(null)

Nu slår jag snart upp dörren till butiken, tänder "brasan", massa ljus, lite skön julmusik i bakgrunden och bara myser till det! 
Plockar bland de fina produkterna som jag snart hoppas får nytt hem, bli en fin julklapp och kommer glädja någon annan! 

(null)

Och nästa vecka kommer ny leverans med massa snygga saker! Så roligt! 

(null)

Igår baka jag kladdkakemuffins då vi fick främmande av min samarbetspartner, företaget Tokrent. 
Så på måndag smäller det! Då startar vi vårt samarbete! Wiii! 

(null)

Och ikväll blir det serveringsjobb! Ska bli så kul då det var ett tag sen sist! 
Då bjuds det på väldigt god exklusive mat med fint gott vin till!  Sån lyx för alla gäster, och för oss som får servera detta! 

Igår blev jag klar med budgeten för nu! 
Känns bra att ha kontroll över allt! Då funkar allt så mycket bättre!  
Det händer så mycket kul nu! Och på tis har jag två spännande möten!! Och ett på ons…. 
Spricker av förväntan! 
// Annki Teresia 





Kommentera här: