Måste få skratta åt mig själv!

(null)

Det går verkligen troll i mina tavelbeställningar! Först beställde jag hem en plansch men så var det samma motiv som vi redan hade!  🤣
Gjorde ett nytt försök, äntligen hitta jag ett nytt motiv i samma serie, beställde hem, fick hem den, äntligen blir jag klar med alla tavlor i köket! Men ser inte planschen lite liten ut! Jodå, nu hade jag lyckats beställa hem i fel storlek!! Vad tusan!!!  🤣🤣

(null)

Så nu har jag två snygga planscher till salu om någon vill ha i sitt kök! 
Och jag har nu gjort ett nytt försök och väntar med spänning tills de kommer för att se om jag lyckas göra rätt denna gång!!

(null)

Igår var jag på Sunlight Hotell för lunch och föreläsning. 
Vi fick potatismos, någon köttfärsbiff och smällt smör som sås! Och ni som är duktiga på matlagning, hur har de gjort med det smälta smöret? Var så himla gott! Smaken var gudomlig o har svårt att tro att de bara smält vanligt smör rakt upp o ner. El om det blir sån smak vid en viss temp? Hjälp mig! Vill äta det igen! 

Men var även en bra föreläsning och jag blev riktigt pepp på att lära mig om AI! 

(null)
 
Nu är det mysigt i butiken! Är inte riktigt klar med all belysning än. 
Men dörren står öppen!  16-18 även idag! 
Sen satt jag hela kvällen och rensa maillådan, den växer för fort! Men nu är det klart och jag har åter kontroll! 
Så idag ska jag fortsätta med min bokföring och budget. 
Snart är det nytt år, nya mål, nya möjligheter! 
Och ikväll kör vi, då är det dax för Aerobic igen! Ska bli så kul och skönt framförallt!
Feel goood!! 

(null)

Någon som villhöver ny tv bänk? Denna är nu till salu för 600kr! Eh vi säger 400kr! Snygg och stilren! Finns i Nyköping! 
Nu sätter vi på bra musik och trallar med och bokför! 
//Annki Teresia 



Kommentera här: