Nej, vart tog snön vägen!!!

(null)

Så typiskt, det var så himla mysigt igår med all snö som låg på marken och som dala ner från himlen! 
Och på vår gata är det så himla vackert med alla som satt upp så fin utebelysning! En fröjd att få bo här! 

(null)

Och så har vi äntligen fått den sista planschen till köket! Så nu är det klart! 
Väntar nu endast på belysning vi har beställt! 
Uppladdningsbara lampor att sätta på väggen. Slippa fula sladdar! 

(null)

Som jag älskar våra hemmakvällar! Att tända massa ljus! Och nu måste vi köpa fler, det är helt slut i ljusförrådet! 
Igår var det städdag! Har endast lite på nedervåningen kvar. Nu mår jag bra! Känner ett sånt lugn inombords när allt är på sin plats, det är rent och fräscht! 

(null)

Och min knäkatt, min gamla 14-åring, som nu vägrar att gå ut! Som bara njuter av sin pension! Gör hon så rätt i! 

Idag ska jag hjälpa till med mer flytt åt min son. Och ikväll, äntligen, Aerobic pass! 
Börjar även se att många gym i stan nu också börjat med det! Kul! 🤩 
//Annki Teresia 

Kommentera här: