Snart kommer det spännande inlägg!

(null)

Just nu håller jag på med ett så spännande och roligt projekt!! 
Och detta är jag övertygad om kommer locka många tittare och intresserade, både de som älskar inredning, men också dem som bryr sig om sitt hem och vill få inspiration, få ny motivation, ideer och tips! 
Ska bli så spännande! 
Och detta kommer kunna ses på Room for You’s instagram och tiktok! 

(null)

Idag ska jag iväg på en föreläsning om AI! 
Detta lite skrämmande men sånt himla bra hjälpmedel för oss företagare! 
Så jag ska till Sunlight hotell vid 11.30 där vi även ska äta lunch, sen föreläsning och till sist, nätverka! Så roligt!! 

Blir lite mer julpiff i butiken idag då jag nu öppnar för veckan! 
Ons-fre 16-18
Lör-Sön 10-13
Välkomna! 
Finns massa fina julklappar! 

(null)

Blev min sista sovmorgon idag för en vecka fram, idag kommer Andreas barn, då blir det high life! 
Så nu ska jag upp och hoppa, äta lugn gofrukost, ta en dusch och fixelifixa mig! 
Liver som egenföretagare är det bästa liv jag haft! O ja, det är tufft, massa jobb, oroligt och allt sånt! Men så värt det! 

(null)

Tjingeling! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: