Solen lyser!!☀️ Och vi med den!

(null)

Måtte jag hinna ut en sväng och få lite sol på mig! Min hjärna och kropp törstar efter sol och ljus! Räcker inte alltid med snygga lampor och tända ljus! 

Tog en slömorgon idag, skönt ibland och idag får jag det! Min jobbdag börjar kl.16 och slutar vid 23. Så då vill jag vara pigg hela kvällen! 
Vankas julbord! 🎅🏻
Ska bli så mysigt och kul! 
(null)

Igår körde vi ett gäng tappra och duktiga kvinnor ett riktigt härligt Aerobicpass! 
Svetten rann galet och hela kroppen fick sig en genomkörare! Blev en ny människa efter detta kan jag säga! Lyckoruset for som ett vattenfall genom kroppen! 
Då mår man gött!! 

(null)

I morgon kväll har jag blivit utbjuden på en dejt med min kärlek! 😍 
Ska bli så mysigt! Var ett tag sen vi gjorde något kul utanför våra 4 väggar. Så vilken kanonhelg som väntas! 

Nu frukost, städa klart och sen blir det jobb med ett av alla mina pågående projekt som jag snart släpper ut till er!! 

(null)

Så stråla idag som bara du kan! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: