Tagning 258! 🎬

(null)

IgĂ„r hade jag besök av duktiga Alva som jobbar med film och marknadsföring! Vilken duktig tjej, var en fröjd att se henne arbeta! 
Och vilket tĂ„lamod! Tack Alva för du stod ut med allt och med mig (som inte kan tĂ€nda ljus đŸ€ŁđŸ€Ł) , blev nĂ„gra omtagningar! 

(null)

Som tur var sĂ„ hade vi riktigt skoj med mĂ„nga skratt! SĂ„ var en toppendag! 
Ska bli sĂ„ spĂ€nnande att se resultatet! 
Vill ni ocksĂ„ ha hjĂ€lp med foto och filmning, hör av er till Alva Åkerlund (insta: alvaaakerlund) , grym tjej! 

(null)

IgĂ„r em tog vi en skön promenad! Kom sĂ„na fina snöflingor! Syns inte rikrigt pĂ„ bild! 
Var kallt med fick upp vÀrmen efter ett tag.
Hela kvĂ€llen satt jag och leta monterkyl med Ernst pĂ„ tv:n i bakgrunden! Mysfarbrorn de luxe! 

(null)

TĂ€nkte ev ha en pĂ„ bĂ€nken/disken. 
Men de kostar en del Ă€ven fast de Ă€r begagnade. 
SĂ„ just nu lutar det Ă„t att jag köper helt ny. DĂ„ Ă€r det Ă€ndĂ„ garanti pĂ„ den. 
LikasĂ„ kassasystem ska jag börja leta efter. Och vilken Ă€r bĂ€st, billigast och smidigast för just mitt Ă€ndamĂ„l? 
En djungel! 

(null)

Idag ska jag först nu pĂ„ morgonen till  gymmet. Sen hem o jobba med företaget, och efter det Ă€r det dax att Ă„ka och jobba pĂ„ julbord igen! Skojsigt! 
Ja den hĂ€r dagen lĂ€r gĂ„ fort den ocksĂ„! 
//Annki Teresia 


Kommentera hÀr: