Vilken ära! Så lycklig!

(null)

Här, vid denna vackra plats i Vrena, kommer jag hänga en del framöver! Har fått den stora äran att få driva detta café under nästa säsong! 

(null)

Det är främst ett sommarcafe men tror inte jag kan hålla mig så länge! Så det kommer säkert bli en del aktiviteter här även i vinter i början på nästa år och till våren innan högsäsongen tar vid! 

(null)

Potential finns verkligen att göra detta till ett så mysigt ställe för alla att besöka! 
Och även att det går fina båtturer här också gör allt så mycket bättre! 
Huvudet är fullt med idéer! 
När jag igår fick beskedet så kom det många lyckotårar! Alltid varit en dröm att ha ett eget café! 
Och så mycket roliga förberedelser jag har att göra nu! Sååå kul! 

(null)

Och självklart kommer ni få hänga med på denna otroligt spännande resa! 

(null)

Igår hade även min soulmate bjudit ut mig på dejt! Så himla mysigt! Var så länge sen vi gjorde något bara han och jag! 

(null)

Blev ett besök på Tapas, men hur gott är det inte!! Och hur mätta blev vi inte! Beställer alltid in för mycket! 

(null)

Är alltid mysigt att gå ut och äta! Men sen känner vi oss nöjda. Känner sällan för att dra vidare! 

(null)

Så vi åkte hem, hemmakära som vi är, satte på oss myskläder, hämta täcke, la oss i soffan och kolla bra film. Det är livet! 

Idag har jag att göra! Blir nog att hjälpa sonen med det sista av hans flytt! 
Sen planera inför julmarknaden på Slottet nästa helg där jag ska sälja inredning som kan bli många fina julklappar! 
Så mycket roligt som händer här o nu! 
Ha en fin söndag! 
O just det, ni råka inte vara lediga i morgon och har möjlighet att agera statist en stund i morgon,måndag, vid 12 tiden? Please!!! 

Alva kommer och ska filma i butiken och jag behöver en "kund" som vill medverka då! 
Så snälla, hör av er! 
Vi hade en statist men kraken gick och bröt handleden häromdagen! Lider med henne! 
//Annki Teresia


Kommentera här: