Vill börja NU!

(null)

Min hjärna kokar av inspiration och hur jag ska inreda caféet! Och att sen i vår få börja kratta bort löv och göra så fint på verandan! 

Just nu har jag börjat leta efter en monterkyl att kunna ställa på disken! Och en snygg kassadisk behöver jag också hitta! 
Har ni tips, släng över dem! 

(null)

Idag får jag besök av denna duktiga tjej, Alva! 
Så nu ska här skapas spännande saker må ni tro!  

(null)

Så himla vacker naturen är nu! Vilka konstverk den gör! Så ge er ut, se allt vackert och fota! 

(null)

Den här veckan är fullspäckad med aktiviteter! 
Samtidigt som jag drabbats av en sån förskräcklig trötthet! 
Så nu gäller det att matcha in små vilopauser mellan allt! 

(null)

Ska även börja rita och se vad jag ska ta med till Julmarknaden i helgen! Ska bli så mysigt att få stå och sälja. 
Hoppas det kommer mycket folk! 
Nu är även allt utflyttat från sonens lägenhet! Så skönt att kunna släppa den biten! 

Nä, nu måste jag upo o flaxa! Har massor att förbereda! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: