5 min slapp!

(null)

Jorå, en liten slapp i soffan hinner jag! 
Sen drar jag till mitt favvoställe!  Ännu en kul dag på caféet! Tända brasan, plocka fram alla godsaker, värma soppan, tända ljus, all sylt till våfflorna och pannkakorna ska plockas fram. 
Städa lite då det var full fart hemåt igår då skulle vidare och hjälpa till på en roligt 50-års fest! 

(null)

Allt var förberett in i minsta detalj så jag duka fram, fyllde på, plocka disk, och allt som är skönt att få undan. Att värden/värdinnan ska slippa tänka på allt och bara njuta av festen. 

(null)

Så det blev en jobbdag på 14h igår. Jag sov gott i natt! 
Kommande vecka är det inte fullt i almanackan, än iaf! Så jag hoppas då komma ikapp med mycket som jag vill få ordning på, som underlättar allt för mig. Kan börja skapa och få rutiner! Det vore riktigt skönt! 
Nu ska jag fara! Ut i blåsten! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: