Cheeeceee!

(null)

Jag vet inte vad ni tycker men jag älskar Cheesecake!  Så denna helg fick det bli det som tema! 
Hitta även recept på en Lyxig Ost-och skinkpaj med örtsås! 
Oj nu är jag hungrig! 

(null)

Igår var jag så himla duktig och hann massor! 
Bokföringen ✔️
Ekonomi ✔️
Handlat ✔️

(null)

I morgon ska jag till caféet och städa! Hoppas hoppas de är klara med golvet i köket och innertaket på nedervåningen! 
Sen är det vägg och dörr till nya toaletten som återstår. Ska bli så skönt när allt är klart! Refo för Sommar 2024! ☀️

(null)

 Ikväll är det dax för gymmet igen. 2 dagar i veckan kör vi nu! Känner redan av det i kroppem och knoppen! Mår bättre! Och vi äter mer sallad! 

Nu ska jag slänga mig in på en loppis! 
Om jag hittar det jag ska återstår att se! 
//Annki Teresia 

Kommentera här: